Voorzitter de Koning neemt afscheid tijdens ledenvergadering Rabobank

06 juli 2009
Voorzitter de Koning neemt afscheid tijdens ledenvergadering Rabobank

HENDRIK IDO AMBACHT - Woensdag 1 juli 2009 heeft de algemene ledenvergadering van Rabobank Zwijndrecht / Hendrik Ido Ambacht plaatsgevonden in sporthal Develhal te Zwijndrecht. Ruim 250 leden met  partners hebben de algemene ledenvergadering bezocht.
In de algemene ledenvergadering zijn tijdens het formele gedeelte de cijfers over het jaar 2008 gepresenteerd en heeft het bestuur van de bank verantwoording over het gevoerde beleid aan haar leden afgelegd.

De voorzitter van het bestuur, de heer A. de Koning, heeft na een periode van 18 jaar afscheid genomen van Rabobank Zwijndrecht / Hendrik Ido Ambacht. Arie de Koning is op 3 september 1991 toegetreden als lid van de raad van toezicht bij Rabobank Zwijndrecht / Hendrik Ido Ambacht. Hij is begonnen als “gewoon” lid, maar nadat hij in 1992 de toenmalige voorzitter van de raad van toezicht tijdelijk had vervangen, heeft hij in 1993 de taak van voorzitter voor vast op zich genomen. In 1995 heeft hij een overstap gemaakt van de raad van toezicht naar het bestuur. Hier is hij begonnen als lid en later (1999) heeft hij de voorzitter, de heer Piet van Namen, opgevolgd. Nu 18 jaar later draagt de heer A. de Koning de voorzittershamer over aan de heer J.M.C. Wessels. Na het officiële programma heeft Chris Zegers verteld over zijn reizen. Ter afsluiting heeft men onder genot van een hapje en drankje gezellig samen kunnen zijn.

Meer over: